Nieuwe website voor Visma | PinkWeb

Geplaatst op 12-05-2022 in Nieuws

De tijd en ontwikkelingen staan niet stil: Visma | PinkWeb is hard aan het groeien en het werd dan ook hoog tijd om onze website in een nieuw jasje te steken. Zowel het uiterlijk van de website als verschillende functionaliteiten zijn op de schop gegaan. De nieuwe website is duidelijker, sneller, professioneler en makkelijker te navigeren.

Natuurlijk is er genoeg bij het oude en vertrouwde gebleven: je vindt op onze website alles over onze oplossingen voor accountancy en MKB, verschillende abonnementen en we zijn nog steeds je partner in kennis. Maar we vertellen je nu ook meer over Visma | PinkWeb als organisatie, onze duurzaamheidsdoelstellingen en onze missie op gebied van cyber security.

 

Printscreen nieuwe website Visma | PinkWeb

Nieuwe huisstijl

Met de lancering van onze nieuwe website introduceren we meteen onze nieuwe huisstijl. Hiervan zul je de komende tijd steeds meer zien. We zijn nog steeds onmiskenbaar PinkWeb en tegelijkertijd sluit onze nieuwe stijl meer aan bij Visma en onze zusterbedrijven.

En niet onbelangrijk: de nieuwe huisstijl onderschrijft nog beter onze belofte aan jou. Visma | PinkWeb – Share. Care. Anywhere.

Share.

Samenwerken is delen. In de software van Visma | PinkWeb deel je data en documenten met al je relaties. En dat niet alleen, wij maken dit contact nóg betekenisvoller. Zo deel je meer dan alleen informatie.

Care.

Maximale beveiliging van jouw informatie heeft onze maximale aandacht. Cybersecurity is enorm belangrijk met de komst van meer cybercrime. Informatiebeveiliging is dan ook onze grootste zorg. Hiernaast staat Care bij ons voor zorg voor onze mensen, het milieu en de maatschappij.

Anywhere.

Alles wordt mobieler. Devices, mensen, bedrijven en organisaties. Het nieuwe werken is altijd en overal kunnen beschikken over alles. Wij helpen jou om flexibel te zijn in je werkwijze. Waar dan ook.

Offerte aanvragen

PinkWeb is niet voor niets het meestgebruikte klantenportaal in de accountancy. Met onze oplossingen kun je in één herkenbare en veilige omgeving documenten uitvragen, delen en ondertekenen. 24/7 en vanaf iedere plek, zonder te hoeven kiezen tussen gemak en veiligheid.

We automatiseren alle tijdrovende en handmatige werkzaamheden, waardoor je veiliger en efficiënter werkt. Zo houd je tijd over voor betekenisvol contact met je klanten en help je hen met wat ze écht van je nodig hebben.

Liever eerst een demo? Plan hem hier!

 

Om een zo goed mogelijke offerte te maken, hebben wij een paar gegevens van jou en jouw bedrijf nodig. Na het versturen van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.


Vraag hier jouw nieuwe koppeling aan

Vraag hieronder direct jouw gewenste koppeling aan. Twijfel je nog? Neem dan ook zeker contact met ons op om te kijken of dit pakket bij jou past. Je kan dit doen bij jouw Customer Success Manager of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.