Breng je portaal app onder de aandacht met een eigen promotiepakket

Geplaatst op 18-07-2022 in Nieuws

Tijd is kostbaar. Gemiddeld gezien kost het jouw klant meerdere minuten om in te loggen, documenten in te zien en te ondertekenen. Wij van Visma | PinkWeb weten dat het beter kan en kiezen daarom voor een App first strategie. Onderzoeken wijzen uit dat de klanttevredenheid aanzienlijk stijgt en dat is niet zo gek. Sneller inloggen en overal te gebruiken. Wie wil dat nou niet?

Wat is de portaal app?

In de mobiele app van het portaal kunnen jouw klanten altijd hun eigen dossier inzien, direct bestanden uploaden, documenten ondertekenen en met jou communiceren. Ze zien op het home scherm in één oogopslag welke acties er voor hen klaarstaan.

Veilig en persoonlijk

Werken in de portaal app is net zo veilig als werken in het portaal zelf. Documenten komen in onze beveiligde online omgeving terecht en de app is standaard onderdeel van onze processen om veilige producten te leveren. Een gebruikersnaam of wachtwoord onthouden is niet meer nodig. Inloggen kan met een toegangscode, Face ID of Touch ID. Zo is de app makkelijk en snel in gebruik, maar nog steeds super veilig.

Bovenop alle voordelen van mobiel werken, draagt de portaal app ook nog eens bij aan jouw imago van een modern kantoor. Je kunt de app customizen door een eigen headerfoto met logo te uploaden en als je het brandpack hebt, gebruik je ook nog eens je eigen app-icoon.

Het app promotiepakket

Wil jij je klanten overtuigen om de app te gebruiken, maar weet je niet hoe? We willen je graag ontzorgen. Met ons promotiepakket breng jij de app onder de aandacht op social media en met een pop-up in het portaal. Je ontvangt van ons verschillende templates die je kunt aanpassen naar jouw huisstijl. Het enige wat jij dan nog hoeft te doen, is het plaatsen op bijvoorbeeld LinkedIn.

Interesse? Neem contact op met jouw Customer Success Manager. Zij helpen je graag verder.

Offerte aanvragen

PinkWeb is niet voor niets het meestgebruikte klantenportaal in de accountancy. Met onze oplossingen kun je in één herkenbare en veilige omgeving documenten uitvragen, delen en ondertekenen. 24/7 en vanaf iedere plek, zonder te hoeven kiezen tussen gemak en veiligheid.

We automatiseren alle tijdrovende en handmatige werkzaamheden, waardoor je veiliger en efficiënter werkt. Zo houd je tijd over voor betekenisvol contact met je klanten en help je hen met wat ze écht van je nodig hebben.

Liever eerst een demo? Plan hem hier!

 

Om een zo goed mogelijke offerte te maken, hebben wij een paar gegevens van jou en jouw bedrijf nodig. Na het versturen van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.


Vraag hier jouw nieuwe koppeling aan

Vraag hieronder direct jouw gewenste koppeling aan. Twijfel je nog? Neem dan ook zeker contact met ons op om te kijken of dit pakket bij jou past. Je kan dit doen bij jouw Customer Success Manager of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.