Optimaliseer je accountancyprocessen met een krachtig portaal

In een snel digitaliserende wereld is efficiëntie binnen accountancykantoren cruciaal. Het juiste portaal stroomlijnt je administratieve processen, verbetert de samenwerking met klanten en voldoet aan de hoogste beveiligingsstandaarden. Voor accountants- of administratiekantoren die op zoek zijn naar een oplossing die zowel veilig, gebruiksvriendelijk als toekomstbestendig is, biedt ons portaal de perfecte oplossing. Ontdek hoe je tijd kunt besparen, compliance kunt waarborgen en je klanten een naadloze ervaring kunt bieden.

Vraag offerte aan

Ontdek de Flexibiliteit van onze abonnementen

Bij PinkWeb begrijpen we dat iedere onderneming unieke behoeften heeft. Daarom bieden we 3 zorgvuldig samengestelde abonnementen aan, zodat je de oplossing kunt kiezen die perfect bij jouw bedrijf past.

Share & Sign

Ons instapmodel, perfect voor kleine teams die hun workflow willen stroomlijnen. Krijg toegang tot essentiële functies en geniet van gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit zonder gedoe.

Key features

  • Eenvoudige klantportaalfunctionaliteit
  • Toegang tot basisdocumenten en rapporten
  • Beveiligde communicatie met klanten
  • Gebruiksvriendelijke interface

PinkWeb Share & Sign

Read more about PinkWeb Share & Sign

Professional

Ideaal voor middelgrote kantoren die meer geavanceerde functionaliteiten nodig hebben.

Key features

  • Integratie met alle belangrijke administratiesoftware
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
  • Geavanceerde gebruikersrechten en beveiliging
  • Volledige documentbeheer

PinkWeb Professional

Read more about PinkWeb Professional

Enterprise

Ons allesomvattende pakket voor bedrijven die op zoek zijn naar maximale prestaties en volledige aanpassingsmogelijkheden.

Key features

  • Maatwerk en integratie voor al je software
  • Geavanceerde beveiliging en compliance-oplossingen
  • Persoonlijke support en accountmanager
  • Schaalbare oplossing voor groeiende kantoren

PinkWeb Enterprise

Read more about PinkWeb Enterprise

Waarom kiezen voor PinkWeb?

Of je nu een starter bent die net begint of een gevestigd bedrijf dat wil optimaliseren, wij hebben de tools en expertise om aan je behoeften te voldoen. Vertrouw op PinkWeb voor innovatieve oplossingen die jouw bedrijf laten groeien.

Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek welk abonnement het beste bij jou past!

”Door gebruik te maken van PinkWeb kunnen wij bij Kordaat Ondernemen de documenten van onze klanten efficiënter en veiliger beheren. Klanten kunnen vervolgens op een moment dat hen uitkomt de documenten bekijken, wat voor iedereen tijd bespaart. Hierdoor kan Kordaat Ondernemen zich dankzij PinkWeb volledig richten op het leveren van strategisch advies en ondersteuning bij het ondernemen.”

Edwin Snijders en Gert-Jan Mannak

Kordaat Ondernemen

Marcel Welsink van Grant Thornton

”We zetten het PinkWeb portaal in voor alle informatie die we uitwisselen met onze klanten. Zij kunnen zelf alles doornemen, goedkeuren en doorsturen naar uitvragende partijen. De workflow is volledig geautomatiseerd en dat maakt de administratieve werkprocessen efficiënt én veilig. Dat laatste is voor ons erg belangrijk, want klanten zien ons als een trusted advisor. Die positie willen we niet in gevaar brengen.”

Marcel Welsink

Grant Thornton

Sandra de Boer en Coby van Scheppingen van Hilgers Accountants

”We horen steeds meer klanten zeggen dat ze liever niet via de mail willen communiceren en informatie willen delen. PinkWeb is de ideale oplossing. We delen makkelijk, snel en veilig informatie, waar iedereen bij kan die er iets mee moet doen.”

Sandra de Boer en Coby van Scheppingen

Hilgers Accountants

Onze klanten: innovatieve kantoren die voorop lopen

Eerlijke prijzen voor iedere kantoorbehoefte

Onze abonnementen beginnen bij scherpe vanaf prijzen, zodat je gemakkelijk een oplossing kunt vinden die past bij jouw budget. Of je nu een klein kantoor bent dat net begint met digitalisering of een groter kantoor dat behoefte heeft aan uitgebreide functionaliteit, wij hebben een abonnement dat aan jouw wensen voldoet.

Vanaf € 49

Share & Sign

Start eenvoudig en efficiënt met ons basis-abonnement. Dit is de perfecte keuze voor kleinere kantoren die hun administratieve processen willen digitaliseren. Geniet van basisfunctionaliteiten voor documentbeheer en klantcommunicatie, en leg de fundering voor een toekomstgerichte aanpak.

Meer over Share & Sign

Vanaf € 199

Professional

Voor grotere (groeiende) kantoren is er het Professional-abonnement. Ontdek de volledige mogelijkheden van het portaal. Dit abonnement is ideaal voor middelgrote kantoren die meer geavanceerde functies willen om hun workflow te optimaliseren. Profiteer van uitgebreide documentbeheeropties en diepere inzichten in klantgegevens.

Meer over Professional

Op aanvraag

Enterprise

Voor grote kantoren met unieke behoeften bieden we het Enterprise-abonnement aan. Dit maatwerkpakket is geschikt voor complexere organisaties die volledige integratie en uitgebreide beveiligingsmaatregelen nodig hebben. Met persoonlijke ondersteuning en consultancy ben je verzekerd van een oplossing die met jouw kantoor meegroeit.

Meer over Enterprise

Het platform

Maak kennis met ons gebruiksvriendelijke portaal dat speciaal is ontworpen voor accountantskantoren. Met een overzichtelijke interface en intuïtieve navigatie helpt de software jouw administratieve processen te stroomlijnen en de samenwerking met klanten te verbeteren. Of je nu documenten wilt beheren, veilig delen of accorderen, met PinkWeb maak je het eenvoudig, efficiënt en veilig.

Hoe werkt PinkWeb? (video)

Wil je zien hoe ons platform in de praktijk werkt? In de video hiernaast ontdek je de belangrijkste functies en mogelijkheden. Ontdek hoe eenvoudig het is om je documenten te beheren, delen met de klant en deze te (laten) accorderen.

Vraag offerte aan

Offerte aanvragen

PinkWeb is niet voor niets het meestgebruikte klantenportaal in de accountancy. Met onze oplossingen kun je in één herkenbare en veilige omgeving documenten uitvragen, delen en ondertekenen. 24/7 en vanaf iedere plek, zonder te hoeven kiezen tussen gemak en veiligheid.

We automatiseren alle tijdrovende en handmatige werkzaamheden, waardoor je veiliger en efficiënter werkt. Zo houd je tijd over voor betekenisvol contact met je klanten en help je hen met wat ze écht van je nodig hebben.

Liever eerst een demo? Plan het hier!

 

Om een zo goed mogelijke offerte te maken, hebben wij een paar gegevens van jou en jouw bedrijf nodig. Na het versturen van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.


Vraag hier jouw nieuwe koppeling aan

Vraag hieronder direct jouw gewenste koppeling aan. Twijfel je nog? Neem dan ook zeker contact met ons op om te kijken of dit pakket bij jou past. Je kan dit doen bij jouw Customer Success Manager of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.