Samenwerkingsverklaring tussen PinkWeb en ValidSign

Geplaatst op 03-02-2020 in Nieuws

PinkWeb heeft de samenwerkingsverklaring met partner ValidSign vernieuwd. We ontzorgen onze klanten door het ondertekenplatform van ValidSign te integreren in Client Online. Met de verklaring bevestigen we het belang van onze samenwerking en de intentie om continu te blijven verbeteren.

Client Online is het door PinkWeb ontwikkelde samenwerkingsplatform voor de accountancy. Eén online omgeving waarin de accountancy professional efficiënt en veilig samenwerkt met zijn cliënt. Je kunt via Client Online onder meer contact houden met je cliënten, documenten uitwisselen en bewaren en accorderen.

PinkWeb koppelt met meer dan 50 softwarepartners en biedt één digitale voordeur naar al deze pakketten. PinkWeb en ValidSign zijn hierbij belangrijke partners van elkaar. Met ValidSign zetten accountancy professionals en belastingspecialisten sneller dan ooit noodzakelijke handtekeningen, terwijl ze nog steeds aan strikte wettelijke vereisten voldoen.

Meer dan 600 organisaties ondertekenen momenteel documenten met ValidSign. Bijna de helft hiervan is actief in de accountancy. Alle ondertekenprocessen kunnen met ValidSign worden afgehandeld: of het nu gaat om het ondertekenen van opdrachtbevestigingen, machtigingen of om het deponeren van jaarstukken bij de KvK met de SBR Assurance Module.

De oplossing van ValidSign is volledig geïntegreerd in Client Online. Zo kunnen documenten op één plek digitaal worden aangeboden én rechtsgeldig worden ondertekend. Bovendien is het mogelijk om PDF-documenten te ondertekenen. Dit kan met een certificaat, maar ook visueel met een grafische handtekening.

We organiseren binnenkort een webinar waarin we onze gezamenlijke oplossing uitgebreid laten zien. Houd ons in de gaten voor meer informatie.

 

Offerte aanvragen

PinkWeb is niet voor niets het meestgebruikte klantenportaal in de accountancy. Met onze oplossingen kun je in één herkenbare en veilige omgeving documenten uitvragen, delen en ondertekenen. 24/7 en vanaf iedere plek, zonder te hoeven kiezen tussen gemak en veiligheid.

We automatiseren alle tijdrovende en handmatige werkzaamheden, waardoor je veiliger en efficiënter werkt. Zo houd je tijd over voor betekenisvol contact met je klanten en help je hen met wat ze écht van je nodig hebben.

Liever eerst een demo? Plan hem hier!

 

Om een zo goed mogelijke offerte te maken, hebben wij een paar gegevens van jou en jouw bedrijf nodig. Na het versturen van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.


Vraag hier jouw nieuwe koppeling aan

Vraag hieronder direct jouw gewenste koppeling aan. Twijfel je nog? Neem dan ook zeker contact met ons op om te kijken of dit pakket bij jou past. Je kan dit doen bij jouw Customer Success Manager of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.